Як дізнатися, що ви викликаєте роздратування

Вам іноді здається, що люди дивно дивляться на вас? Кращий друг перестав запрошувати вас на зустрічі? Ви починаєте підозрювати, що викликаєте у людей роздратування? Спочатку спробуйте об'єктивно оцінити свою поведінку і зверніть увагу на невербальні сигнали оточуючих. Не переживайте, якщо вам потрібно трохи змінитися. Це цілком реально!

Як оцінити свою поведінку

Зображення з назвою Know if You Are Irritating Step 1

      1

Ви перекладаєте свою роботу на інших?

      Проаналізуйте характер своєї взаємодії з людьми. Погляньте на свої звички і подумайте, чи є у вас схильність перекладати роботу на чужі плечі. У разі позитивної відповіді цілком можливо, що така поведінка викликає роздратування.

 

      • Якщо ви постійно просите співробітників допомогти вам з вашими проектами, вони можуть відчувати роздратування.
      • Можливо, ви часто шукаєте можливість не виконувати свою частину роботи в шкільних групових проектах. В такому випадку однокласники могли втомитися від такої поведінки.
      • Якщо виносити сміття є вашим обов'язком, яку ви постійно перекладаєте на сестру, то вона може сердитися на вас.

      2

Наскільки шумно ви себе ведете?

      Напевно ви ніколи не замислювалися про те, скільки шуму ви робите. Прийшов час звернути увагу на такий аспект. Протягом дня помічайте все ситуації, коли ви сильно галасуйте. Проаналізуйте свою поведінку протягом тижня. Ряд прикладів поведінки, яке може дратувати:

 

      • ви голосно слухаєте музику і заважаєте сусідам;
      • ви розмовляєте під час сеансу в кінотеатрі або домашнього перегляду фільму з одним;
      • ви перемовляються з людьми під час бесід;
      • ви розмовляєте одночасно з іншими мовцями;
      • ви спілкуєтеся по телефону в публічних місцях.
      3

Від вас часто виходить різкий запах?

      Різкі запахи, приємні і неприємні, можуть відштовхувати людей. Це може бути запах тіла, неприємний запах з рота, різкі парфуми або одеколон.
      • Ви використовуєте занадто велика кількість духів, одеколону, спрею, лосьйону?
      • Ви вживаєте в їжу продукти з різким запахом?
      • Як часто ви приймаєте душ?
      • Ви використовуєте дезодорант і інші продукти особистої гігієни?
      • Як часто ви міняєте білизна і одяг?
      • Ви носите чисті речі або надягаєте одну і ту ж одяг кілька разів?
      • Ви можете надіти річ, яку забруднили ваші вихованці?

      4

Як часто ви виливає негатив?

      Якщо ви регулярно висловлюєте негативні думки, що оточують швидко почнуть відчувати роздратування. Можливо, ви навіть не помічаєте за собою цю звичку, тому почніть звертати увагу на свої слова.
      • Скарги іноді допомагають впоратися з емоціями, але ведіть себе стримано. Якщо постійно скаржитися, то люди не захочуть спілкуватися з вами.
      • Можливо, ви часто дратуєте людей словами «Так, але ...». Наприклад, ваш співробітник висловлює припущення, а ваша відповідь: «Так, але клієнтам це не сподобається», - знецінює його ідею.
      • Також важливо вміти приймати компліменти. Наприклад, якщо вас похвалили, не потрібно відповідати: "Дякую за комплімент моїм страв, але курка вийшла дуже суха, а соус пересолений!".
      5

Як ви спілкуєтеся?

      Ваші слова та манера мови цілком можуть дратувати людей. Якщо говорити занадто швидко або обговорювати недоречні теми, то люди можуть відчувати роздратування. Також не слід часто використовувати сленг, лайки і грубість. Зверніть увагу на наступні ознаки:

 

      • ви занадто часто використовуєте слово «значить»;
      • ви використовуєте в мові скорочення і форми слів, характерні електронних повідомлень;
      • ваші твердження звучать як питання;
      • ви говорите «ти» замість «ми»;
      • ви любите поправляти інших;
      • ви часто говорите фразу «знаєш»;
      • ви постійно говорите про себе;
      • ви любите давати непрошені поради;
      • ваші фрази звучать як потік свідомості.

      6

У вас гарні манери?

      Якщо ви постійно забуваєте про хороші манери, подібна поведінка може дратувати. Не обов'язково бути самим люб'язним людиною в світі, але хоча б пам'ятайте про найзагальніших правила ввічливості. Почніть говорити спасибі і будь ласка.
      • Говоріть спокійно, навіть якщо ви засмучені. Чи не підвищуйте голос під час сварок.
      • Вітайте людей. Наприклад, якщо ви випадково зустрілися в кафе з однокурсницею, скажіть: «Привіт, Яна. Як справи?".
      • Чи не перебивайте. Якщо ви допустили помилку, то скажіть: «Вибач, я перебила тебе. Про що ти розповідала? ».

      7

Щодня займайтеся самоаналізом.

      Почніть аналізувати себе. Заведіть звичку думати і міркувати про те, як пройшов день. Розглядайте свої дії і реакції оточуючих. Так ви почнете краще розуміти себе.

 

      • Виділяйте на роздуми 20 хвилин в день. Можна вести щоденник або думати, коли ви в дорозі.
      • Обмірковуйте свої взаємодії з людьми. Уважайте вдалі рішення в бесідах, які пройшли позитивно. У разі невдачі подумайте, що можна змінити в наступний раз.

      8

Дізнайтеся думку близької людини.

      Один з найпростіших способів дізнатися про подразнення людей напевно - просто запитати. Якщо вам здається, що відносини з певною людиною стали напруженими, повідомте про своє спостереження. Скажіть подрузі: «Я помітила, що ми стали рідко бачитися. Я чомусь дратував тебе? ».

 

    • Запитайте співробітника: «Як думаєш, людей дратує, що я обідаю в кімнаті відпочинку?».
    • Якщо людина дала корисний відповідь, подякуйте йому і постарайтеся змінити свою поведінку.

Як помічати невербальні сигнали оточуючих

      1

Вираз обличчя.

      Міміка співрозмовника дозволяє помітити роздратування. Якщо він розслаблений і посміхається, то роздратування малоймовірно. Можливі ознаки роздратування:

 

      • людина хмуриться;
      • співрозмовник закочує очі;
      • навколишні піднімають брови;
      • рот співрозмовника напружено стиснутий.

      2

Ознаки дискомфорту.

      Крім виразу обличчя також зверніть увагу на мову тіла людей. Більшість з нас підсвідомо висловлює ознаки дискомфорту або подразнення. Зверніть увагу на такі сигнали:

 

      • людина відводить погляд і рідко дивиться вам в очі;
      • співрозмовник тре шию;
      • людина потирає особа;
      • співрозмовник дивиться на двері або на годинник;
      • шкарпетки взуття співрозмовника спрямовані в бік;
      • людина схрещує руки;
      • співрозмовник совається і метушиться.
      3

Пряме запитання.

      Якщо вам не вдається зрозуміти почуття або думки людини, то цілком нормально запитати про це. У разі сумнівів можна озвучити свої спостереження і запитати, що це може означати. наприклад:
      • «Я помітила, що ти постійно дивишся на годинник. Тобі час іти? »;
      • «Ти журишся. Тебе щось турбує?";
      • «Схоже, що ти відчуваєш дискомфорт. Може краще змінимо тему? »;
      • «Я тебе чимось засмутив?».

      4

Зміни у відносинах.

      Якщо вас цікавить конкретна людина, то спробуйте об'єктивно оцінити ваші відносини. Вони змінилися останнім часом? Можливо, ви засмутили свого друга або колегу.
      • Співробітниця більше не розмовляє з вами під час обіду? Запитайте в чому справа.
      • Якщо кращий друг перестав запрошувати вас в гості, то запитайте про причини.
      • Люди різко замовкають або йдуть, коли ви приходите?
      • Люди намагаються якомога швидше завершити розмову, коли ви починаєте говорити?

      5

Пам'ятайте про презумпцію невинуватості.

    Можливо, людина просто переживає не найкращий час у житті. Наприклад, у вашої сестри зараз мало вільного часу. Цілком природно припустити, що зміна ситуації може бути пов'язано з вами, але це не завжди так! Слід пам'ятати, що у кожного трапляються важкі дні. Можливо, людина просто втомився на роботі або в школі.

як змінитися

      1

Прагніть мислити позитивно.

      Якщо ви постійно дратуєте людей, спробуйте змінити деякі аспекти своєї поведінки. Почніть мислити позитивно. Позитивні думки допоможуть вам вести себе спокійно і оптимістично.

 

      • Щовечора згадуйте три хороші речі, які сталися з вами сьогодні. Здатність відчувати вдячність дозволить вам краще відчувати себе і ділитися позитивному з іншими.

      2

Оточіть себе позитивними людьми.

      Якщо людина відчуває роздратування поруч з вами, то в цьому не завжди є ваша вина. Можливо, ви просто занадто різні. Так буває. Постарайтеся оточити себе позитивними людьми.

 

      • Якщо людина не хоче обідати з вами за одним столом, то не потрібно зациклюватися на ситуації. Просто почніть спілкуватися з іншою компанією.
      • Якщо подруга постійно критикує вас, частіше спілкуйтеся з іншими друзями. Завжди приємно бути поруч з тими, хто випромінює позитив.
      3

Попросіть близьких підказувати вам, коли ви переходите межі.

      Близький друг або співробітник можуть сигналізувати про те, що ваша поведінка починає дратувати, щоб вам було простіше позбутися поганої звички. Зверніться за допомогою до близьких людей.
      • Скажіть: «Я помітила, що люди перестали спілкуватися зі мною на вечірках, тому я хотіла б переглянути свою поведінку. Допоможеш мені помічати погані звички? ».
      4

Запишіться на курси етикету або ефективного спілкування.

      Викладач допоможе вам виявити дії, які потрібно виправити. Ви навчитеся ефективно спілкуватися в комфортних умовах разом з іншими людьми, які жадають змінитися.
      • Знайдіть курси, майстер-класи або семінари в інтернеті.
      • Запишіться на заняття в своєму навчальному закладі.
      • Зверніться до психотерапевта.

      5

Будьте ввічливі.

      Грубе ставлення - поширена причина роздратування. Завжди пам'ятайте про хороші манери, щоб не ображати людей. Чи не перебивайте інших, завжди говорите ласка і спасибі, дружньо вітайте людей. Також навчитеся поважати чужу особистий простір.
      • Будьте уважні. Підтримуйте зоровий контакт і задавайте питання під час бесід, щоб показати свою увагу.

      6

Навчіться слухати чужі ідеї.

      Можливо, вас попросили менше говорити під час нарад. Причина може бути не в тому, що ваші ідеї недоречні. Ймовірно, ви прагнете говорити одноосібно. Не переживайте, адже проблему можна вирішити. Почніть більше слухати і менше говорити. Наприклад, протягом розмови тривалістю 10 хвилин не можна говорити більше 5 хвилин.

 

      • Говоріть тільки тоді, коли вам є що додати. Наприклад, якщо друзі говорять про те, як вони люблять займатися йогою, не потрібно перебивати їх фразою: «Але пілатес набагато краще!».
      • Відмовтеся від необхідності постійно говорити. Наприклад, людина в автобусі читає книгу. Не потрібно засипати його запитаннями на кшталт: «Про що ця книга? Вам подобається? Чому на обкладинці саме така картинка? ».
      • Бути доброзичливою добре, але звертайте увагу на реакцію людей. Іноді людина просто хоче помовчати.
      7

Визнайте почуття інших людей.

      Будьте уважні, коли люди говорять про свої почуття. Сприймайте чужі емоції всерйоз. Людині буде приємно, якщо його вислухають і зрозуміють. Така звичка допоможе вам розташовувати людей до себе і бути цікавим співрозмовником.

      8

Менше говоріть про себе.

      Люди, які постійно говорять про себе, часто викликають роздратування. Якщо за вами є такий гріх, спробуйте виправити ситуацію. Наприклад, задавайте співрозмовнику питання. Після розповіді про те, як вам сподобався серіал «У всі тяжкі», запитаєте людину про його улюблені серіали.
      • Якщо ви помітили, що багато говорите про себе, зупиніться і почніть задавати питання на зразок «А як твої справи?».
      • Коли людина розповідає історію, не потрібно вдаватися в розмову і перебивати його словами: «Зі мною було те ж саме!». Емпатія - це добре, але дозвольте людині висловитися.
      • Уважайте питання до вас. Якщо співрозмовник зацікавлений і просить вас продовжити ваш розповідь про себе, тоді можна спокійно говорити.

      9

Будьте поблажливі до себе.

      Можливо, ви кого-то дратуєте. Таке трапляється з кожним. Не потрібно сильно картати себе. Періодична надокучливість не робить вас поганою людиною. Краще згладити ситуацію - вибачитеся і рухайтеся далі.

 

Поради

попередження

Подобається наш проект?

Хочете зробити внесок в розвиток нашого проекту?
Надсилайте нам свої пропозиції, ми обов'язково почуємо кожного.